זוגיות אחרי הילדים

בואו נדבר על איך לעורר את התשוקה בפרק השני של הזוגיות

יש זוגות שלא מפסיקים לאהוב 
הם פשוט מפסיקים להרגיש.

אחרי שנים של יחד, ילדים, אחריות ושגרה,
משהו בזוגיות משתנה.
הקרבה עדיין שם, החברות קיימת…
אבל החיות, הסקרנות והתשוקה כבר לא נוכחות כמו פעם.

 

בשלב הזה, עולה שאלה שלא תמיד מדברים עליה בקול:
האם להישאר ככה,
להיפרד,
או לגלות דרך חדשה להיות יחד?

במפגש מלא בהשראה, ידע ושיח כנה, עמוק ולא שיפוטי, נצלול אל הפרק השני של הזוגיות —
נבין למה זה קורה כמעט לכולם,
למה זה לא אומר שמשהו “שבור”,
ואיך אפשר להתחיל להחזיר חיבור, חיות ותשוקה —
מבלי לפרק את מה שכבר בנינו.

נדבר על הפערים שנוצרים עם השנים — ברגש, בגוף, ובמיניות,
על השינויים שכל אחד מאיתנו עובר,
ועל המעבר מתלות והרגל — לבחירה מודעת וצמיחה משותפת.

זו לא הרצאה על “איך לתקן את הזוגיות”
אלא הזמנה להתבוננות אמיצה:
איך אנחנו חוזרים להרגיש, קודם כל בתוך עצמנו,
ואיך מתוך החיבור הזה אפשר ליצור זוגיות חיה, נוכחת ומלאת תשוקה מחדש.

זה מפגש למי שמרגיש שיש יותר -
ומוכן לבדוק איך מגיעים לשם.

רוצים לגלות מה הדרך שלכם להגיע לשם?

דברו איתי

לשליחת וואטסאפ אלי

לחיוג אליי

לשליחת הודעה אליי

אשמח לתאם מפגש השראה, ידע ושיח

השאירו כאן את הפרטים לתיאום מועד וקבלת הצעת מחיר

איזה כייף שאתם חוזרים

השאירו כאן את הפרטים
ועברו לדף תשלום למשתתפים חוזרים

אשמח לענות על כל שאלה